Teknik.

Igår kväll var jag mäkta stolt över mig själv.

Jag är teknisk.

Jag lyckades koppla in det nya mobila bredbandet helt själv.

Helt själv.

Okej, det var inte alls svårt, så ingen big deal egentligen.

Men ändå. Jag fixade det och det funkar.

Jag är dock besviken på det. Lite.

Det är inte så bra som jag trott. Surfa runt funkar fint och lika snabbt (långsamt) som i min förra lägenhet, där jag hade vanligt bredband. Men när jag skulle kolla på ett program på svt.se så hackade det och var segt.

Då blev jag besviken och ledsen.

Särsklit nu, för jag har bara 1:an, 2:an och 4:an på TV:n. (som vi betalar för! visst Sara?! haha)
Finns inte alltid så mycket att se den tiden det passar mig.

Ahja, teknikens under.

Dagens verkliga världsproblem. Eller inte.

Men ändå.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Bra tjej! Du fixar allt! =)

Postat av: Sara

Jag är väldigt stolt över dig att du fixade det tekniska! Bara 1:an, 2:an och 4:an?! Med en enkel beräkning blir det 56 kr i månaden per kanal! Fan va dyrt det ska vara. Fick min första räkning i veckan. bajs.

2008-10-21 @ 23:22:10
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha! Vi kan städa på dagen och festa på kvällen... =) Bra idé!! =D

2008-10-22 @ 20:56:56
URL: http://www.onlyme.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits