Checklistan.

När jag cyklade hem idag och såg alla höstlöv som fallit så insåg jag att - Nu är det verkligen höst.
Vet inte om det är mysigt eller jobbigt. Tiden får utvisa.
Kom i alla fall att tänka på min checklista som jag gjorde inför sommaren.
Så här gick det:

Sommar 2008
Checklista:


* Betald semester
* Fest i Eskilstuna med några av de bästa tjejerna jag känner!
* Stockholm med bra folk
* Sol?
* Putte i parken, Karlskoga

* Ålandskryssning
* Grillfest!

* Charter på Mallorca
* Katrineholmsveckan, spännande jobb med tjejjouren
* Sol?
(och regn)
* Häng i sommarstugan

* Födelsedag

* Parken Zoo i Eskilstuna - tyvärr!
* Allsång på Skansen - bara på Tv dock!

Bra gjort Chal. Sen blev det såklart massa spontana grejer! Vad sägs till exempel om sol, bad och volleyboll i pool, bastu, svinkallt bad i pool (lätt värt, visst Sanna?), massa fest med underbara vänner, utflyttningsfest hos grannen, bad i sjö, ro i båt, grilla, snygga åkturer i Sannas bil och massa annat skoj! Jag är helt nöjd med denna sommar!
Tack till alla vänner som varit med och förgyllt den.

Jag är verkligen så himla tacksam för varje dag som går.
Ska bli bättre på att visa det för alla i min närhet.
Men jag hoppas att ni förstår och vet!

Längtar efter alla mina vänner som bor långt bort i Sverige! Snart ska vi ses! <3

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Det var en underbar sommar! Och nästa sommar kommer bli änunu bättre! =) KRAAAM!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits