Ont.

Idag har jag lidit, det har gjort ont.
Och jag tänker samma sak som varje gång.
"Jag ska aldrig mer festa".
Tanke och handling är inte samma sak, tydligen.
Men nu måste jag verkligen försöka.
Nu ska min kropp få vila ett antal veckor.
Istället ska jag börja ta tag i min flytt och min renovering de kommande helgerna.
Ska nog gå bra när det finns annat å göra. Visst.

25 + 1årsfesten igår var värt! Tack alla!
Dock så slår inte vårt statliga hotell några roande rekord.
Inte värt 100 spänn ens. Så.

Imorgon börjar ännu en vecka. I fredags hade jag jobbat på sjukan i 1 år!
Hjälp vad tiden går!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Marie

Haha, du skriver ju asroligt ju! Du behöver inte börja "blogga på riktigt", det är mycket roligare med folk som skriver som du!

Ses på jobbet,

kramizzz... ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits