Välkomna.

Nu ska jag hälsa min nya läsare välkomna och tacka för kommentarer.
Hoppas ni fortsätter läsa min supertuffa och avancerade blogg.
Å visst är det komiskt att jag spelar bingo på nätet. :P
Kommentera mera.

Det här veckan har gått otroligt fort! Nu börjar det väl. Hösten.
Nu kommer det bara vara måndagar å fredagar å sen är det jul.
Jul kan vara bra. Eftersom jag missade förra julen genom att ligga hemma själv själv i min soffa och vara magsjuk.
Jippi! Peppar,peppar, jag är aldrig sjuk. Men på självaste julen, javisst.
I och för sig så gillar jag inte julen så mycket, det är en överskattat högtid med massa måsten.
Vem har bestämt alla dessa måsten?

Varför skriver jag redan om julen?
Nu får det räcka.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Haha... Nu är det jul igen, nu är det jul igen...

Postat av: Sanna

Haha! Min övertalningsförmåga kommer att få dig att vara aprak redan imorgon, så glöm din töntiga vita vecka... Ha! ;-) Puss!!!

2008-09-19 @ 19:46:19
URL: http://www.onlyme.se
Postat av: Marie

Tack så mycket, jag tar åt mig av välkomsthälsningen! Vad bra vi tränade idag i badhuset.

Ha en bra helg!

Kram

2008-09-19 @ 22:18:28
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits