Vit.

Efter förra söndagens lidande bestämde jag mig.
Jag måste faktiskt behärska mig och mina festarvanor.
Men vadå? Det är jävligt kul. Å jag har väldans bra människor å festa å umgås med.
Det vet ni!
Men jag bara måste måste måste ta det lite lugnt nu.
Okej?
(detta är ett försök till att övertala mig själv)

Sanna, det värsta är att du är väldans bra på att övertala. Men jag måste stå emot.

Ikväll kommer Sara min rara, hon har flyttat till Västerrås å tur är att hon återkommer hem hit ibland.
Sara ska ta med sig några plankor å vi ska göra plankstek.
Eller, okej, vi. Sara kommer mest att göra plankstek. Men jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan.
Assistera.

Ne, nu måste jag duscha. Jag har faktiskt varit på ett hälsogym å kört lite.

PS: Jag är ska vara vit (i kropp och själ). DS.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Det roliga är att du/ni inte vet om att du/ni kommer att bli kidnappade ca 19.14 ikväll. Mer säger jag inte.. Haha... =p


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits