Bloggvärlden.

Bloggvärlden är en stor värld.
Lite dokussåpa i ord och bild.
Om man följer många bloggar så får man följa med i intriger.
Folk skriver om folk. Attackerar varandra med sina ord, hånar och berömmer.

Maktkamp i bloggvärlden.

Som en del av verkligheten.

Bloggar är ett rätt häftigt påhitt. Håller man inte med så behöver man inte följa nån.

Här är några av bloggarna som jag följer då och då eller dagligen:


Först de jag känner i mitt verkliga liv:


Sanna:
http://www.onlyme.se/  - Bloggar om sig själv och sitt liv i vardag och fest.

Sara: saraspalats.blogg.se - Bloggar om pluggandet, musik, sport, fest å andra skojigheter.

Marie: nissetroll.blogspot.com - Bloggar om dagens händelser med sambo, sonen August, träning, jobb å annat spännande.


Petra: petralindhe.blogg.se - Bloggar om allt möjligt som hon har i huvudet och vardagens händelser.


Sen några som jag hittat i bloggvärlden:


Vimmelmamman:
www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman - Bloggar om sitt liv som mamma och cancerpatient i hemmets vardag och på kändisvimmel.

Mamma Becka: mammabeckas.blogg.se - Bloggar om sitt liv som 18-åring och trebarnsmamma.

Bohemica: bohemica.blogg.se - Bloggar om allt möjligt i sitt liv och visar bilder på snygga prylar som hon gjort eller köpt.

Tyskungen: tyskungen.se - Bloggar om vardag och viktiga grejer, skriver otroligt bra texter när man minst anar det.

Detta är några av de bloggar jag följer.
Jag följer fler, men dessa får räcka för tillfället.
Inga långa recensioner - besök själva istället.
Jag läser dem för att jag tycker att de är bra och förmedlar bra budskap.
Skulle de inte göra det längre, så skulle jag inte läsa mer.
Enkelt. Kort och gott.


Kommentarer:
Postat av: Jessica

Såå svårt att hitta bra bloggar tycker jag. Vill gärna se många foton och text med eftertanke.. Ska kolla din lite extra nu när jag hittat den..

Postat av: Sara

Hihi! Känner mig hedrad som är omnämnd ;) Puss bästa brud.

2009-01-12 @ 11:14:43
URL: http://saraspalats.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits