Kläder.

Hej och välkommen till min modeblogg.
Nu ska jag berätta om kvällens outfit.
Här sitter jag med mina ljusblå långkalsoner med mörkblå prickar, blommiga trosor och ett tajt randigt linne i färgerna grönt och vitt.

Trosorna är av märket Frank Dandy å de har jag köpt på Vingåkers Factory Outlet.
Långkallingarna är en gammal julklapp från min mor.
Linnet är en gammal födelsedagspresent från min syrra.


Tyvärr kan jag inte visa mig själv iförd denna outfit. Ursäkta, jag har inte tid att alla stora modebloggare och modelljägare ska börja ge sig efter mig. Jag har inte tid.


Observera den rosa lilla rosetten på linnet och kalsongknapparna.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHAHAHA! Jag skrattade så jag grät, kalsongknapparna?? hahaha... Så jävla kul! Jag älskar din blogg! Du är så bra på mode, hur blev du det??

You rock girl!

Postat av: Anonym

HAHAHA! Fan va fula kläder! :D Men riskera ALDRIG Frank Dandy!

2009-01-08 @ 21:50:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits